Για αγορές άνω των 130 € ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Καλάθι
0

Επιστροφές & Αλλαγές

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσει ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας του πριν αυτή εκτελεστεί ή του παραδοθεί, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να το κάνει εντός 7 ημερών από τη λήψη της, επικοινωνώντας με το www.plusshop.gr.

Μέσω τηλεφώνου στο 210 5323200 (Αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) καθημερινά από τις 8.00π.μ. έως 4.00μ.μ.

Mέσω fax στο 2721024877.

Μέσω e-mail στο info@plusshop.gr.

Μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, όπως ακριβώς ορίζεται από το Ν.2251/1994 αρ.3ε παρ. 1.

Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, μαζί με τα νόμιμα παραστατικά που τα συνόδευαν.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η πολιτική που ακολουθεί το κατάστημά μας εναρμονίζεται πλήρως με το Ν.2251/1994 αρ.3β παρ.1 εδ. ιβ & ιγ καθώς και το αρ. 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

Σε περίπτωση λάθους αποστολής των προϊόντων από τη δική μας αποθήκη, επισημαίνεται πως θα πρέπει να προσκομίσετε τα εν λόγω προϊόντα στο χώρο της αποθήκης μας ώστε να ελεγχθούν πρώτα από τον υπεύθυνο της αποθήκης μας πως τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση. Στη συνέχεια θα αποσταλούν άμεσα τα σωστά προϊόντα στο πελάτη. Σημειώνεται φυσικά πως αυτή η διαδικασία είναι χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση μεταφορικών στο πελάτη που παρέλαβε λάθος προϊόντα από δικό μας λάθος.

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας, εντός 5 εργασίμων ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων και υπό των όρο πλήρωσης των προϋποθέσεων που τίθενται ανωτέρω. Ο πελάτης-χρήστης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εξαιτίας εσφαλμένου χειρισμού ή κακομεταχείρισης του προϊόντος.

Συνιστούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παράδοση, ώστε να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κτλ.). Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός των προβλεπόμενων από τον νόμο προθεσμιών, όπως αυτές αναφέροντα ανωτέρω.

Προϊόντα εντός Εγγύησης

Εάν ο πελάτης-χρήστης επιθυμεί να επιστρέψει ένα προϊόν εντός εγγύησης, θα πρέπει να μην έχει παραβιάσει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή, το προϊόν να είναι καθαρό και να συνοδεύεται από τα νόμιμα παραστατικά αγοράς του.

Το προϊόν ελέγχεται από το τμήμα Service της επιχείρησης ή συνεργαζόμενων εταιριών και εάν δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα αντικατασταθεί με άλλο καινούργιο προϊόν, ίδιο ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού, με έξοδα της επιχείρησης. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας. Συμπληρωματικά παρακαλώ πολύ επισκεφτείτε και τη σελίδα «Τεχνική Υποστήριξη».